ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

حس خوبیه... ببینی اوضاع رو به راهه :))

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۶ ق.ظ

1. امروز نزدیک بود بمیرم.. حالا مردن هم نه ولی شل و پل رو دیگه حتما میشدم!!!! خدا رحم کرد.. واقعا بعضیا انگار تو عالم دیگه سیر میکنن!! قلبم اومد تو دهنم ولی اینم نتونست روز منو خراب کنه :)))

2. داشتم میرفتم پالادیوم از کنار اون کارواشه نزدیک خیابون دوم ولنجک رد میشدم دیدم یه آقایی این طرف وایسادن بعد یه پرادو با دو سرنشین دارن رد میشن و از این آقا عکس میگیرن اول گفتم شاید همینجوری عکس گرفتن ولی از ژست گرفتن آقاهه و حرف زدنشون باهم فهمیدم دوستن :)) بعد جالبش این بود من داشتم رد میشدم یه لحظه متوقف شدم که اینا عکسشونو بگیرن که آقاهه بعد خندید گفت خانوم شماهم تو عکس میفتادی بخدا ما خوشحال میشدیم :)))) 

عجبببببب مردم خوشحالناا

3. دانشگاهم خوب بود خداروشکر کارا داره پیش میره ... استادمون داره واسه فرصت تحصیلی میره!! ینی دلم خوش بود که ترم بعد باهاش کلاس داریمو نمره 20 ام رو ازش میگیرم پریییییید.. چون کلاسشو استاد دیگه ای ورمیداره.. البته عب نداره.. من به آیندگان دورتری می اندیشم :))

چه پستایی میذارم جدیدن!!!

خیلی روزمره!!

پس ممکنه حذف بشن :))))

+ یادم باشه اندر مقایسه دانشگاه تهران و بهشتی خیلی چیزارو بنویسم شاید به درد کسی خورد.. این روزا زیاد به تفاوتاشون برمیخورم


۹۴/۰۵/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۶)

سلام
1. چی شده؟؟؟
2. :)))
3. حالا چک کن ببین این استاد جدیده یه موقع نره فرصت مطالعاتی :))

یه جوری مقایسه کن که نه سیخ بسوزه نه کباب :))
پاسخ:
سلام
1. هیچی داشتم رو خط عابر رد میشدم یه موتوری میخواست از روم رد شه :)) باز صد رحمت به ماشینای خوب که با احترام نگه میدارن که اول تو رد شی .. موتوریه بی اعصاب :)))
3. اووه چه سوتی دادم نوشتم فرصت تحصیلی :)))))) بله بله فرصت مطالعاتی حواسم نبود :)) نه این یکی استاده خوشبختانه هست در خدمتمون چقدم دوسش دارم اتفاقا درس این یکیو 20 شدم اصلا بهتررر شد باهمین کلاس داریم
اره حواسم هست میخوام حرصمو خالی کنم (استیکر شیطانی) :دی
شوخی بود سعی میکنم منصفانه باشه :دی
رو هم رفته الحمدالله خوبین .. ;D
پاسخ:
بله بله همینطوره :دی
ممنون
سلام.
مورد 3رخیلی عذاب آورده و درکتون میکنم و متاسفانه برای من هم پیش اومد.اون استاده ترم پیش باهاش درس داشتم و معاون آموزشی مون هم بود و از اوضاع تغییررشته منم اطلاع داشت و ترم دیگه راحت میتونستم یه 20 دیگه هم ازش بگیرم.اما از شانس گند من واسه اولین بار تو 20 سال تدریسش رفت فرصت مطالعاتی.شانسه من دارم؟؟!!!
یه سوال از خدمتتون داشتم گفتم شاید اطلاعاتی داشته باشید.
شما درباره life cycle assessment مطالعاتی داشتید یا استادی تو دانشکدتون دارید که به طور تخصصی تو این زمینه کار کنه؟
اگه خودتون اطلاعاتی دارید ممنون میشم یکی دوتا کتاب خوب معرفی کنید.خودم کتاب تو این زمینه زیاد میشناسم اما نمیدونم کدومش بهتره و سریع تر مفاهیم رو یاد میگیرم.
ممنون
پاسخ:
سلام!!! گمگشته ساکن صنعتی شریف؟؟؟ :دی خوشحال شدم از دیدن اسمتون!!!! اوضاع احوال چطوره؟؟؟ 
آخ آخ گفتیناااا... واقعا ها.. شانس منم دست کمی از شما نداره!!! البته الان که فک کردم اونقدرام بد نشد.. استاد جایگزینشو بیشتر دوس دارم و فک میکنم اونم متقابلا دوسم داره :)))))
راستش راجع به سوالتون متاسفانه اطلاعاتی ندارم :|| ولی هروقت دانشکده رفتم حتما پیگیر میشم .. ببخشید ..
امیدوارم به وبلاگ نویسی برگردید.. وبلاگ شما از بهترین جاهایی بود که دوس داشتم و میخوندمش
لذت بخش ترین چیزی که تو نوشته های شما موج میزنه حس انرژی و مثبتیه که به آنچه میبینید دارید و این یه نعمته که خیلی ها خودشونو ازش محروم میکنن...راستی تو تصادف با عابر با موتوری معمولا راننده موتور بیشتر آسیب میبینه...
پاسخ:
خیلی لطف دارید به من :) امیدوارم همیشه حفظ بشه این حالت و امیدوارم همه اینجوری باشن..
من کاری به آسیب اون ندارم :)))) فقط به خودم فک میکردم :))))
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۱۶ هولدن کالفیلد
تو رو خدا دغدغه 20 نداشته باش :|
فقط همین! همین یه اخلاق رو عوض کنی من قول میدم تو کاملترین زن زمین میشی!
الان یه کوه استدلال هم بیاری در مورد اپلای و اکسپت من همه رو بهونه میبینم!
خواهش میکنم، تو رو قرآن! مرگ هولدن!
پاسخ:
:))))))))))
لبخند گنده.. چشم سعیمو میکنم... :دی
واقعا بنظرت من کاملم بدون اون خصلت؟؟ چه خوووووب :) ذوق کردم الان.. چی شد که به این قضیه پی بردی؟؟
اوووووفه 9جواب میاد من سکته زدمممممممممم دیگه. برای من دعااااااااا کنین:{
پاسخ:
ای جان :))))))))
نگران نباش قوووول میدم مریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">