ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

1. جدیدن بدون دلیل یکسری از عادتهای غذاییم خیلی خوب شدن.. مثلا قبلا توی چایی صبحانه ام 10 تا قاشق چایخوری شکر میریختم.. ولی الان دیگه بدون شکر میخورم جل الخالق.. یا مثلا خیلی کمتر چایی میخورم.. بعد جدیدن به خاطر کرونا هم از بیرون اصلا اصصصصلا غذا نمیگیرم و به طرز عجیبی حساب بانکیم عددش ثابت مونده تا حد زیادی! چقد خوبه! کرونا هر ضرری داشت حداقل این یه سود رو برام داشت! امیدوارم این عادته روم بمونه.. این چند روز هم انقد دما بدنمو گرفتم دیگه دستم در شرف از جا در رفتن است، از بس دماسنج رو تکون میدم که جیوه بره پایین و دوباره دمامو بگیرم.. واین سیکل ادامه دارد.. اونقد پیش دوست و همکار و خانواده درمورد کرونا و مسائل مربوطه انتقاد کردیم که دیگه حسش نیست یه بار دیگم اینجا بنویسم.
 

2. من قبلاهروقت میخواستم بخوابم یه حداقل نیم ساعت غلت میزدم قبل از خواب و هی فکر و خیال میکردم، چه خوب چه بد، ولی الان یه یکسالی میشه تا سرمو میذارم میخوابم و بشدت ناراحتم از این قضیه:||||| چون دوس دارم یکم فکر و خیال کنم باباجان عه .. تا میام به چیزای خوب که دوسشون دارم فکر کنم یهو خوابم گرفته بعد صبح پامیشم تازه میفهمم ای بابا نشد حال کنم که قبل از خواب باز.. جالبه حتی اگه خوابم هم نیاد اینجوری میشه بازم.. یه شب خوابم نمیومد زیاد، گفتم خب از 10ونیم برم زیر پتو چشامو ببندم حداقل یه یک ربع توهم بزنم، فرداش پا شدم باز دیدم اصن نفهمیدم کی خوابم گرفته نامرد!.. خلاصه شده یه خواب آور برامن این قضیه

 

3. اون روز رفته بودم دکتر بعد پرستاری که اطلاعاتمو وارد میکرد سنم رو که پرسید و بهش گفتم انقد تعجب کرد گفت اگه میگفتی 18 بیشتر باور میکردم :| اون روزم با یکی از بچه های کلاس داشتیم تایم استراحت حرف میزدم گفت راستی چندسالته؟ گفتم بهش بعد گفت عه من فکر کردم 21 سالت ایناست.. حالا من یکی دوسال پیش باز حداقل تیپ و لباس پوشیدنم یکم خانومانه تر بود تعدیل میکرد این قضیه رو، یه بنده خدایی میگفت چرا کیف زنونه(!) استفاده میکنی، ولی الان یکسالی میشه فقط کوله تقریبا کوشولو استفاده میکنم و میبینم چقد راحته، و اتفاقا یکی از کوله هام صورتی جیغه :| زر بعداز چندوقت منو دید، اتفاقا اون تایم (پاییز امسال) موهامم چتری کرده بودم کوله ام هم صولتیییی، کاپشن و شلوارم هم آبی روشن، کفشامم سفید، دیگه عینهو بچه ها.. گفت چرا شبیه مهدکودکیا شدی :))) خلاصه همه چی مزید برعلت شده بیش از پیش بچه تر بنظر بیام.. حالا دیگه فکر نکنید 30 سالم ایناست ها.. ولی زیادم خوب نیست هیشکی سنتو تشخیص نده، چون اکثر کسایی که ازم خوششون میاد سنشون کمتره..حالا یه سال اینا عب نداره ولی نه دیگه چندسااااال.. به قول چندلر where are all the men؟ :))

 

4. اوه اینو بگم.. جدیدن بدون آرایش میرم سرکار.. بدووووون آرایش واقعا.. هیچ هیچی.. حالا بدون آرایشم زیاد با با آرایشم فرق نداره، فقط بدون آرایش بیبی فیس تر میشم وگرنه تغییر زیادی نمیکنم چون قبلا هم غلیظ آرایش نمیکردم، درحد ریمل و خط چشم نازک و گااااهی رژ، هیچوقت کرم پودر و اینا نزدم تو عمرم.. ولی کلا رژ هم زیاد دوس ندارم، فقط ریمل خیلی دوس دارم.. ولی درکمال تعجب همون ریمل هم دیگه نمیزنم.. البته اینو خاطر نشان کنم ها، اگه ازیه انسانی خوشم بیاد به خاطر اون حتما بازم آرایش میکنم :)) و مورد دیگه هم اینکه هنوزم بعضی جاهای دیگه بجز شرکت هم آرایش میکنم هااا ، مثلا کلاسایی که میرم :دی.. نمیشه خب آقاجان.. حالا نگو پس چه فرقی کرد، چون من قبلا از در خونه بیرون میرفتم واسه سوپرمارکت رفتن هم ارایش میکردم یکم، ولی الان سرکار بی ارایش رفتن خودش خیلی تغییر بزرگیه :دی.. ولی خیلی حس خوبیه ها.. فک کن شب برمیگردی خونه نیازی به محلول چشم پاک کن نداری و مستقیم فقط صورتتو میشوری بدون اینکه پایین چشات سیاه شه، یا مثلا حموم میری نصف قضیه حل شده است :)) احساس میکنم این مسئله جدیدن خیلی داره جا میفته، دخترای بدون آرایش کمتری رو تو خیابون میشه دید، امیدوارم یه روز تواین زمینه ماهم مثل اروپاییا بشیم

۹۸/۱۲/۱۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

چه خوب که باز نوشتی 🙂

پاسخ:
امیدوارم ادامه دار باشه :دی

وای میدونی من از چی تعجب میکنم؟ از این که میبینم بعضی از دخترای تینیجر آرایش غلیظ میکنن، از خودم میپرسم خب وات د فاز؟ تو الان باید بری عروسک بازی دختر جان نه که خودت عروسک شی راه بیوفتی تو خیابون، یعنی من دلم براشون میسوزه از این که نمیدونن این مردا به چه منظور نگاهشون میکنن حرص میخورم از این قضیه ها

کرم پودر که واقعا مضره خیلی خوبه که نمیزنی من حدود هفت هشت سال پیش تو دوره جاهلیت میزدم اما الان به شدت فراریم ازش چون حس میکنم خودمو دارم قایم میکنم پشت یه لایه رنگ الان دیگه ترجیح میدم بیشتر به پوستم برسم تا بخوام آرایش کنم تازه حس خیلی بهتر و تازه تری هم دارم

پاسخ:
آخ جون کامنت طولانی :دی

همین شده که الان دختره مثلا 17 سالشه بعد میبینیش فکر میکنی 30 سالشه.. نمیدونم چه عجله ای برا بزرگ شدن دارن..  والا بزرگ شدن اصلا هیجان انگیز نیست.. 
من قبلا که کرم پودر نمیزدم دلیلش این بود حس خفگی بهم دست میداد چیزی رو پوستم باشه، ولی الان بخاطر این نمیزنم چون نمیخوام پوستم خراب شه..  و اینکه من هیچوقت هم موهای صورتمو برنداشتم مثل بقیه دخترا،  البته مو هم نداره کلا صورتم،  ولی اگرم داشت برنمی داشتم.. الانم که خداروشکر لیزر اومده همه مشکلات حل شده
بخاطر این دو مورد پوست خوبی دارم..  البته خودم نمیفهمیدم و مثلا اصلا نمیدونستم منافذ باز چی هست :))  تا اینکه بقیه بهم گفتن خوش بحالت منافذ پوستت باز نیست اون موقع تازه فهمیدم :دی
کار خوبی میکنی..  منم قبلا کاریش نداشتم،  ولی الان بهش توجه میکنم شاداب شده :دی

سعی کن زیاد دمای بدنت را چک نکنی و استرس نداشته باشی

ذهنت را آرام بذار

نظافت و مسائل ایمنی را رعایت کن و استرس نداشته باش

 

پاسخ:
یکی دو روزه دیگه کمتر دما میگیرم.. فقط صبح و غروب

خب خب خب

ارایش سن رو زیاد میکنه

اگه کسی عادت به ارایش نداشته باشه جالب تره . مثلا گاهی هیجی به صورتش نزنه ولی هفته ای یکی دوبار رژ جذابیتش از هر روز رژ بیشتره

به عنوان یه پسر که آرایش رو چیزی فراتر از نداشتن سبیل میدونم عرض میکنم .

هشتگ در خانه بمانیم

هشتگ نه به دور دور 

پاسخ:
دقیقا، بعد که بعداز یه مدت یه کوچولو ارایش میکنی خیلی خوشگلتر از وقتایی میشی که همیشه ارایش میکردی

آقا در مورد سیبیل یه روشنگری کنم از کامنت قبل :دی
موهای صورتمو نمیزنم ولی سیبیل یه کوچولووو داشتم که رفتم لیزر کنم،  دکتره گفت خیلی نازکن نمیشه،  دیگه اصرار کردم قبول کرد فقط دوتا یواش بزنن :)) یکی این ور یکی اون ور
بخدا انقد دوس دارم در خانه بمانم اگه بشه :(((  شما که هیچی دیگه،  خط مقدم جبهه..  شما بخوایین هم نمیشه در خانه بمانید
من یکی فکرکنم دوماه هم قرنطینه باشم مهم نباشه برام :))  فقط لپ تاپ و گوشیم همراه با خوراکی باشه کافیه.. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">