ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

به شاداب چندسال بعد :)

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۲۰ ب.ظ

وای وای وای الان انقد خوشحالم که باید حتما میومدم مینوشتم اینجا

یکی از بهترین خبرایی که میشد تو زندگیم بشنوم رو همین نیم ساعت پیش شنیدم.. چقد امید به زندگیم زیاد شد.. هیچوقت فکر نمیکردم به این زودی همچین چیزی بخواد شدنی بشه،  لااقل فکر نمیکردم به دوره من قد بده..

 

هیچی راجبش الان نمینویسم،  فقط در این حد نوشتم که بعدا (قاعدتن چندسال دیگه) که بهش رسیدم برگردم به این پست و یادم بیاد امروز رو و بعد بشینم درموردش بنویسم :) 

این حس خوب بمونه اینجا،  که انرژی خوبش بیاد تو زندگیم و یادم باشه چقد امروز خوشحالم و چه اتفاق خوبی قراره بیفته :) 

۹۸/۱۲/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

موفق باشی :)

پاسخ:
ممنون شماهم موفق باشید

خوش خبر باشی

 

واکسن کرونا کشف شده؟

ش ا    ه برگشته؟

به سلامتی اپلای آمریکا پذیرفته شدی؟

پاسخ:
هیچکدام :دی
یه چیز بهتر ... حداقل برا خودم

حین خوندن پستت، دیدم ناخودآگاه لبخند رو لبم نشسته🙂

و اعتراف میکنم که کنجکاو شدم بدونم چی شده😁

پاسخ:
من خودمم کنجکاوم بدونم چی میشه :)) 
ینی چون هنوز اولشه، ننوشتم زیاد در موردش،  چون خودمم منتظرم

امیدوارم از این لبخندا واسه خودت هم اتفاق بیفته :) 

و اینجاست یه تو تاریکی خدا میگه:

هلووووووو من اینجام 

این انصافه؟این عدل شادابه؟ مث این میمونه به یکی بخوای یه چیزیو بگی بعد یهو نگی

تو میدونی سر کسایی که خییییییلی کنجکاون چی میاد؟حالا من تا چند سال دیگه بمونم تو کف؟اگه کرونا گرفتم مردم چی؟اگه نتایج کنکور 99 اومد کشتنم چی؟

یه اشاره ام نمیشه کرد

وبلاگتو ادامه بده لطفا ذوق میکنیم

پاسخ:
چی میاد؟ :)) 



عه الان دیدم برا چه پستی کامنت گذاشتی :))  قبلیه..  یه لحظه فکر کردم واسه پست جدیدم اینو گذاشتی،  هی دارم فکر میکنم چندسال بعد یعنی چی :)) 
اخه چیزیش هنوز مشخص نیس.. واقعا نمیدونم چیشو بنویسم از الان..  زمان لازم داره..  اگه دوستا و همراهای خوبی باشین اینجارو میخونین و بالاخره میفهمین :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">